Måndagsmorgon.

Fyfaan säger jag bara. Just nu är jag bara arg, irriterande och vill ner i sängen igen. Detta är verkligen inte alls kul att tvinga sig upp klockan sex på morgonen. Ni förstår nog inte hur mycket det verkligen lockade att ligga kvar i sängen när klockan ringde. Jag försökte komma på alla möjliga sätt/ursäkter för att få slippa gå upp. Men jag har första lektionen i fotografiskbild idag och det känns halvbra att skita i det då. Ganska uppenbart varför jag inte dykt upp. Måndagsmorgon och första lektionen, "försovning" yeah right.

Så jag får allt ta och pallra mig iväg till skolan. Om 10 minuter måste jag gå till tåget och jag är inte i närheten av klar.

Men ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0