Hejsan jag heter Mathilda.

Idag är en rätt bra dag tror jag. Jag sitter och lyssnar på the white stripes och är ganska rastlös.
Blue Orchid är en grymt bra låt. Njut!


 


Imorgon är det kalas hos Denice för hon fyller 18 den 4 augusti! Egentligen skulle jag köpa en kaffekokare till henne, men alltså en kaffekokare?! Nej jag tänker faktiskt skita i det trots att det var vad hon ville ha. Jag vill bjuda ut henne på middag så vi på samma gång får umgås :) För det händer allt för sällan nu för tiden.

Egentligen ska jag åka upp till götet imorgon också, men jag kan inte riktigt bestämma mig. Jag vill men jag är så fruktansvärt fattig att det antagligen är bättre om jag stannar hemma.. Aja får se hur det blir. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0