Godmorgon!

Lite respons på vad jag tyckte om True Blood. Jag gillade den! Ni vet när man tittar på en serie och så slutar avsnittet sådär bra och man bara vill fortsätta titta? Så var det! Så nu lär jag väl sitta uppbokad framför tven varje onsdag klockan 22. Och det snacket om att twilight påminner om True Blood tycker jag bara är skitsnack, ända likheten är att det handlar om vampyrer i princip. I så fall kan man ju räkna in Buffy och Vampyrerna också att det är kopierat. :) Jag har visserligen bara sett ett avsnitt men det är min åsikt än så länge.

Men men, snart dax att dra sig mot tåget. Hade sovmorgon idag så det var jäkligt gött men min lillebror sprang in och ut hela tiden till mig så det inte massa sovande ändå minsann. Först när han cyklade iväg till skolan halv åtta fick jag ligga ifred och då skulle jag upp om en halvtimma. Hann ju precis somna till när alarmet gick igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0