Torsdag.

Idag är det torsdag vilket innebär att imorgon är det fredag, sista dagen innan Påsklov. Åh herregud vad skönt det ska bli. Dock kommer nog Påsklovet bestå av teater och pluggande. Förhoppningsvis får jag en hel plugg gjort.



Trötthet kom nu plötsligt och jag vill bara hem och sova. Okey hade nog inte sovit om jag åkte hem men bara ta det lugnt och dega. Ikväll öppnar HBTre i helsingorg, nån sorts träffpunkt för unga hbt-personer. Men tröttheten vinner nog och dessutom vet jag inte vad jag ska dit och göra, känns nästan som att man ska dit bara för att visa upp hej jag är en hbt människa. Haha äh vet inte hur jag ska förklara men kanske drar dit nån gång lägre fram i tiden och kollar in det.
Nej nu ska jag ta och kila till min lektion snart men ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0