Söndag.

Det kändes otroligt jobbigt att behöva gå upp tidigt idag för att jobba. Sov nere hos Laura inatt för vi la och tittade på film innan vi somnade. När jag vaknade imorse tog det ungefär en kvart innan jag fattade att det var min klocka som ringde. Lagom yrvaken sådär. Berodde nog på att jag inte sov i min egna säng och somnade väldigt sent.

När jag väl var på jobbet kändes det helt okey, pengarna är välbehövda. Men det kändes halvsurt när de skickade hem kvart över två för att det fanns så lite att göra. Om jag nu pallat mig upp tidigt och dragit mig till jobbet vill jag allt jobba lite mer än 3 och 15 minuter.

Och ja förresten, jag håller på att bli sjuk igen. Helt sjukt. Började känna det i halsen på jobbet idag och när jag kom hem var jag helt tung i huvudet och frös massa. Har verkligen inte tid till att bli sjuk nu. Dessutom har vi premiär med vår pjäs på tisdag såå.. Not good. Tappar rösten och allt, då är vi körda.

Nu börjar Philip och Fredrik igen! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0