skattebajsjävlaskithelvete

Jag skulle köpt Siesta biljetten idag men sen öppnade jag deklarationen, verkligen inte vad jag behövde. Busfabriken har inte varit så duktiga på att dra skatt från mig så nu kan jag säga hejdå till Siesta också. Arvika visste jag att jag antagligen inte skulle kunna gå på men Siesta. Nu är jag fan riktigt ledsen. Senast 5 maj ska det vara betalt. Måste spara alla pengar jag får nu för att kunna betala. Kanske låter lite fjöntigt men Siesta har varit en av de sakerna som fått mig att hålla humöret uppe att snart, snart så. Men nej. Patetiskt nog sitter jag och gråter, jävla fjolla är vad jag är. Gnällfaktorn på topp, jag vet, men det skiter jag i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0