Överblick.

Det har gått några dagar sen jag bloggade. Har tänkt flera gången att jag skulle gjort ett inlägg men har helt enkelt inte orkat. Det har hänt en del, samtidigt som vardagen bara har rullat på.

Helgen som kommer blir ännu en sådan uppbokad, både rolig och tråkig. Imorgon är det fredag, hur skönt som helst. Då blir det lite tjejkväll hemma hos Louise med god mat, fint sällskap och kanske lite dricka. :) Lördagen bär det av till Ystad för kusinen konfirmerar sig och har dessutom fyllt år. Lördagskvällen är det fullt ös medvetslös som gäller på Tims, Jonas och DTs inflyttningsfest! På söndag blir det jobb. Usch.

Juste, imorgon får jag lön så då ska jag köpa Siesta-biljetten! :D

Kommentarer
Postat av: Louise

Det kommer bli jättemysigt :)

2009-04-23 @ 20:34:45
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0