Finns allt för mycket gott.

De senaste veckorna som har bestått av massa gott i all matväg har verkligen gjort sitt på figuren också. Visst jag har aldrig haft den där vältrimmade perfekta kroppen, långt ifrån men jag har verkligen märkt de senaste dagarna att vågen är nog ett skräcksenario. Jag har aldrig varit så fixerad vid vad jag väger utan går helt enkelt på hur jag ser kroppsligt ut men igår när jag ställde mig på vågen så visade den till och med värre än vad jag trott. Och det kroppsliga har verkligen kännts av det med. Känner mig som en sumobrottare, svullo, jätte, 600-kilos kossa rent ut sagt.
Har gått och dragit mig hela dagen för jag att borde gå ut och jogga en runda, men den blev aldrig riktigt av. Men nu bestämde jag mig för att jag kan i alla fall ta en promenad. Det är trots allt jättefint väder ute och jag behöver verkligen röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0