En liten promenad och bara tanken av mina girls så blev jag på så bra humör!

Sådär, är tillbaka efter min promenad. Även om den inte blev så lång så vart det något i alla fall. Känner mig redan piggare, tänk vad en liten promenad kan göra. Men ska väll inte bli för kaxig för det måste allt bli fler. Gick i en tjocktröja bara och frös inte det minsta, sommaren är inte långt borta nu. Åh vad det gör mig glad!




Kom just på att jag faktiskt saknar mina girls från skolan. Trots att det inte ens var en vecka sen jag träffade dom. DOm lyser faktiskt upp mitt liv en hel del. Och gud vad vi ska ha kul i sommar.
Puss på Lina och Louise!

Kommentarer
Postat av: Louise

Och du lyser upp mitt liv Mathilda, bättre vänner får man faan leta efter!! Hur mår du snygging?? <3 Tycks ju inte bli någon tjejkväll :/ <3<3

2009-04-09 @ 23:58:35
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0