Yesh.

Kom hem från teatern för en liten stund sen och det är verkligen lika roligt var gång. :D Vi fick hela manuset och våra roller denna gången! Jag tror detta kan bli något riktigt bra.
Direkt när jag kom hem slängde jag mig i dusche, har känns mig sådär lagom ofräsch hela dagen eftersom jag inte orkade duscha imorse. Jävligt lat - I know. Ändå gick jag inte upp förrens vid halv 11. Men det var lite duktigt ändå för jag behövde inte ta bussen förrens tjugo över 12. Så för en gångs skull hann jag slänga i mig lite frukost. Inte så jävla lyxig som man hade kunnat hoppats på dock. Man är ju lat som sagt.
Som jag sa tidigare kommer jag faila hårt imorgon men för stunden orkar jag inte bry mig. För jag vet att jag inte kommer plugga nu ändå. Men till mitt försvar så är det inte lönt att jag försöker plugga på naturen i vart fall för jag läste igenom lite innan och jag fattade nada. Naturkunskap är som sagt inte mitt starka ämne. Verkligen inte.
Men men.. Jag ska nog försöka få lite matte gjort nu ändå. Så jag kan känna mig lite duktig imorgon. Så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0