Du är det finaste jag vet.

Idag skulle du fyllt 50 år. Ett stort kalas med massor med vänner och släktingar ville du ha. Jag vill kunna ge dig det och så mycket mer, för du förtjänar världen. Det finns så mycket jag vill säga. Hur mycket jag saknar dig, att varje dag är en kamp utan dig. Att jag inte undviker att tänka på dig för jag inte vill, utan för det gör så fruktansvärt ont annars. Att det bara är jag som är egoistisk som trycker undan de för att kunna klistra på ett leende och klara av dagen utan dig. Att jag hatar mig själv för jag inte uppskatta dig mer när du fanns. Att du kom tillbaka är det enda jag önskar mig varje dag. Det är inte rättvist, inte rättvist på något som helst sätt. Varför du? Vem förtjänar att inte uppleva sin 50 årsdag? Varför ska samuel behöva växa upp utan dig? Frågor som det inte finns svar på. Bara att vi lever i en hemsk värld som kan ta ifrån dig en av dina närmsta när som helst. Ta vara på dem nu, innan det är försent. Visa att de betyder världen för er att ert hjärta skulle gå sönder och aldrig kunna lagas utan dem. För en dag är de borta.

Mamma jag älskar dig över allt annat och vet fortfarande inte hur jag ska klara mig utan dig. Det är så mycket jag ångrar och så mycket jag önskar. Jag älskar dig och hoppas du har det bra.<3

Du är det finaste jag vet.<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag önskar jag fick träffa henne, hon verkar vara så fin.

2008-10-16 @ 09:48:57
Postat av: Anne Marit

Gumman, jag finns här om du behöver mig. Kom ihåg det, kanske inte alltid nära. Men allitd här!:)

Grattis mamma säger jag! jag vet att hon har det bra, fast det är svårt att tro. :)

Puss på dig!

2008-10-19 @ 23:49:03
URL: http://paivio.blogg.se/
Postat av: Denice

Hon var underbar. Om det är något så finns jag alltid här för dig.

Så grattis till henne på sin 50års-dag i efterskott.

Jag älskar dig <3

2008-10-25 @ 00:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0