Tid.

Jag vet inte hur jag ska hinna med allt? Jag sitter här och ska dra iväg snart på teatern, visst jag tycker det är grymt kul och vill verkligen och ska. Men samtidigt.. känner jag hur mycket jag borde göra och hur mycket jag hunnit göra om jag inte skulle dit. När jag kommer hem får jag åtminstonde få lite matte gjort.. Inga andra böcker har jag hemma för jag visste att jag inte skulle hinna ändå. Så NK provet imorgon får gå åt helvete.. Engelska läxan får jag skita i.. Rättskunskapen får vara. När jag redan idag vet att jag har en dag framför mig imorgon som kommer suga fett. Framförallt för att jag går till halv 4 men också för jag kommer faila på varenda en lektion. Bud på att sjuka sig imorgon. Men nej jag kan inte vara borta mer än jag redan varit. Jag vet inte hur jag ska göra.
Puss på mitt gnäll och hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0