Tid.

Jisses, bloggandet har det varit lungt med den sista tiden. Men jag kom ju nyss hem från Armenien! Det var verkligen en upplevelse som jag fick med mig många fina och roliga minnen från. Verkligen en värd resa! Armenien, Ryssland, Tyskland och från Sverige var de som var där. Blandade människor från olika kulturer - Så intressant som det kunde bli var det. Jag är glad att jag fick chansen att åka och att jag tog den. Lite mer kommer med tiden orkar inte direkt specifiera mig nu.

LOV. Jag har precis kommit hem från armenien och det är redan lov. Jag hann bara vara i skolan i 2 dagar sen kom ledigheten. Riktigt skönt men skumt att få vara ledig så direkt igen. Men lovet kommer lägligt, massor med plugg som jag måste ta igen. Missade en hel del när jag var i Armenien. Så nu ska jag bara ta tag i mig själv och få plugg gjort innan lovet sprungi förbi.

Helgen är redan över.. Tiden går så fruktansvärt fort. Man blir rädd.
Ifredags var det fest hemma hos Snyggingen Louise, en minst sagt lyckad kväll. När jag väl kom hem var klockan massor och trots att jag sa till mig själv tiotal gånger att jag absolut inte fick glömma att ställa klockan eftersom jag skulle på kurs dagen efter. Alltså i lördags. Men det är klart att jag lyckas däcka utan att ställa den, så jag vaknar av att det är ljust och får panik shitshitshit! Men lite tur hade jag. :D jag hade en halvtimma på mig tills tåget gick. Så det blev till att slänga på  mig kläderna och dra. Dock var det inte så bra mix att sitta på utbildning hela dagen när man knappt sovit något och är sjukt bakis. Men jag klarade mig. haha
Idag var det kurs igen, jag och tider går verkligen inte ihop. För idag var jag uppe en timme för tidigt och gjorde vid mig och allt. Och när jag skulle väcka pappa så sa undra han om jag ställt tillbaka klockan. Självklart hade jag inte den blekaste aning om att det var i natt det skulle ha gjorts, så jag gick och la mig en timma till. Lyckat.

Nu ska jag äta glass och mysa i min säng till en film. Puss på det. :*

Kommentarer
Postat av: Louise

Så jävla kul att du kunde komma, meant the whole world :D:D <3

2008-10-29 @ 13:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0