Tandläkarbesök.

Gick upp tidigt imorse för att äntligen få ringa till folktandvården och se om de har någon akuttid idag. Och javisst hade dom det. Klockan 11 ska jag få fixa min cp tand. Ohja.

Inte bara att jag det är skit skönt att få min tand fixad utan och att få slippa skolan. ;) Eftersom jag fick en sådan tid som jag fick är det varken lönt att åka före eller efter tandläkarbesöket. Hade väl ungefär hunnit in till helsingborg och sedan varit tvungen att åka tillbaka direkt.

Nu ska jag få i mig något att äta, min mage skriker efter mat. Sen blir det till att göra vid mig lite innan jag ska dra till tandis.

Funderar på att jag kanske ska ta och dra till väla efter tandläkarbesöket och få en mobil inköpt. Är ju faktiskt jävligt trött på min 3310 men det går inte att förneka att det är en av de bästa mobilerna som någonsin gjorts. Ren fakta är faktiskt att den är den mest sålda mobilen! Haha.
Tänkte att det vore bra om jag la lite pengar på något jag verkligen behöver innan de tar slut helt. Penga-ångest som fan. Ska inte lägga så mycket pengar på ny mobil. Vill hellre köpa en enkel mobil och sen köpa en sånn där sjukt fin grön ipod!

MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0