Onsdag.

Jag var faktiskt lite duktig idag. Jag stack faktiskt ner till biblan och lånade massor med böcker och filmer som ska hjälpa mig att skriva det perfekta arbetet. Sen att jag kom på att vi inte har någon VHS länge är ju en annan sak.
Nu har jag äntligen satt mig ner och börjat skriva på denna Kina-skiten, jag har lyckats få ihop tre meningar som jag inte ens är nöjd med och nu är det stopp. Wiho. Score. Jag tror jag behöver lite av peppen som Louise ska sprudla över mig under en fika imorgon. Det ska nog få mig redo till att börja skriva. Hoppas jag i vart fall.

Idag sov jag bort första lektionen, så den dära grejen med att inte skolka på en hel vecka sket sig. Andra lektionen var samhälle och var lika intressant och underhållande som vanligt. Och nej jag är inte ironisk. Efter det begav jag mig som sagt ner till stads biblioteket för att låna massor med böcker. Jag passade på att ringa dit else så jag kunde bjuda på lunch på ebbas. Mums. Sedan blev det en liten runda ner på stan för oss och jag lyckades för en gång skull hitta något som var på rea! 99 spänn för ett par jeans, kan det bli bättre? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0