Natti.

Tänkte att jag får väl allt slänga in ett sista inlägg innan jag pyser ner i min säng. Tänker dock inte gnälla över historia skitet, läget är som det är upp till mig vad jag gör av det nu.

Imorgon har jag sovmorgon! Hur skönt som helst. Funderar lite på om jag borde ta en tidigare buss så jag hinner plugga lite spanska innan den lektionen börjar eftersom jag känner mig inte alls förberedd på en lektion spanska. Har nog missat en del. Men orkar inte riktigt bry mig eftersom jag hatar spanska. Jag ska väl fixa det på nått sätt ändå. :)

Idag har jag inte tänkt alls på kärlek tror jag. Konstigt. Eller ja. Nu vet jag inte riktigt hur jag menar. Whatever.

En sak! Galet mycket drömmar har jag haft sista tiden. Jo jag vet, man drömmer alltid. Men nu menar jag att jag varit medveten om jag dörmt galet mycket den sista tiden. Jag har kommit ihåg drömmarna när jag vaknat, eller aa till viss del. Inatt drömde jag en dröm som påminnde massor om mitt liv för tillfället. Om jag kommer ihåg imorgon så ska jag ta och berätta för nu ska jag ta och krypa ner i min säng. ;)

Gonatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0