Chips, dipp, cola och film!

Väldans bra kombo det dära. Gårkvällen slutade med att Linnéa tog sig till bjuv för att mysa till en film med massa skit. Vi såg filmen the illusionist, tror jag den hette. Den var bra! Jag gillade den.
Linnéas nya dator hade kommit så hon dumpade mig så nu sitter jag här och funderar på om jag borde dra mig till butiken för att köpa choklad. Så himla sugen. Men det är ju väldans onyttigt och jag åt faktiskt skit igår. Men samtidigt det är ju gott och jag äter vad jag vill så det så. Precis så jag ska dra mig till netto nu och köpa choklad.

BAI, puss

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ihh den är så fin min nya dator! Men knappt att den slår choklad och mys med dig...

:*

2008-10-27 @ 17:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0