Chill.

Dagen har varit relativ soft än så länge. Dock var jag bara på två lektioner idag. Förslaget om att skita i sista lektionen och kila ner på stan och ta en vanilla latte var jag för svag för att stå imot. Efter jag och Louise sprungit runt lite grann på stan för att hitta en födelsedagspresent till hennes lillasyster blev det som sagt en vanilla latte, den satt verkligen inte fel. Jag lyckades ändå komma hem lite tidigare än vad jag gjort om jag gick på den sista lektionen så det var skönt.

Nu har jag suttit och pysslat lite med Historian igen. Inte så mycket men lite grann i vart fall. Nu känns det som jag i alla fall fått ihop något som är relativt bra. Så det är skönt. Nu ska jag bara lyckas bli klar tills på fredag och även fixa proven denna veckan.

FAN! Slängde i en macka i rosten och lite vatten i micron till en kopp te. Tror ni inte att jag glömmer bort det när jag börjar blogga? Damn. Mackan blev själklart brääänd. Tusan också. Förhoppningsvis blir fåglarna glada, slängde ut mackan till dom.
Nu ska jag ta och slänga i en ny macka i rosten och VAKTA den.


Kommentarer
Postat av: Louise

Den satt där den skulle!! :D

Måste göras om!!! :D <3

2008-10-07 @ 20:27:03
URL: http://xlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0