Beslutsångest.

Det blev ingen mobil idag. Med min vanliga beslutsångest kan jag självklart inte bestämma mig när jag väl står i butiken och ska köpa en mobil trots att jag redan bestämt mig när jag var hemma. Men jag fick i vart fall med mig en plattång hem och det var jag verkligen i nöd av.

När jag kom hem tittade jag och else på ett avsnitt heroes. Den serien är så sjutk bra. Dock kan jag tänka mig att så småningom kommer man inte orka titta på den längre eftersom den blir "för mycket". Ungefär som lost. Om nu någon tittat på den tidigare eller fortfarande gör de? Det gick bara för långt. Haha Men än så länge älskar jag den och det gillar jag. :D

Sen efter avsnitten kom jag äntligen igång med lite historia pluggande. Jag har lyckats skriva ihop en sida än så länge. Jag tror inte jag skriver på det sättet som han (min historia lärare) vill att jag ska skriva den. Men just nu tänker jag bara på att skriva ihop något som jag kan lämna in på fredag. Sen om det blir tid över får jag börja tänka på det.

Ba-baii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0