Armenien, here I come!

Yes! Jisses vad kul. På tisdag kommer jag sitta på ett plan till Armenien. Det ska verkligen bli jätte kul men också intressant. Sprang runt med Linnéa till alla våra lärare och försökte fixa godkännande till ledigheten. Det gick väldigt fint, de flesta tyckte det verkade jätte intressant osv. :) Nån till underskrift som jag måste fixa imorgon sedan är allt klart! Dock kommer det bli massvis jag måste ta igen direkt när jag kommer tillbaka. Men det är det värt.

Nu känns det ganska chill med historia arbetet. Visserligen har jag inte skrivit så mycket, och kanske inte exakt det han söker efter. Men jag har fått ihop en bra välskriven text och som går rätt djupt. Imorgon ska jag skriva lite till sen är klar!
Imorgon har jag ett fete prov i spanska som min lärare tyckte att han kunde slänga in bara sådär. Det är tydligen ett test innan vårt prov så han kan se att vi kan det vi ska kunna. Är det inte vad man har provet till? Ehe.


Kommentarer
Postat av: Else

åååhåh jag vill också ut på äventyr! min avundsjuka är total på riktigt.

2008-10-09 @ 13:53:36
URL: http://finkultur.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kommer det sig att du ska dit?

2008-10-09 @ 22:14:34
Postat av: anna

/ anna

2008-10-09 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0