Tisdag.

Morgonen började ungefär som alla andra. Snoozar på mobilen några gånger men stänger av den tills sist för jag bestämmer mig för att gå upp, men det händer självklart inte. Jag somnar om och vaknar när det är ungefär 20 minuter tills bussen går slänger på mig kläder och en mössa eftersom jag inte hinner fixa håret. Man sover ju hellre?

Efter skolan blev det en sväng till banken, betalade fakturan för Eu-projektet i Armeninen. Nada pengar kvar på kontot. Det kändes. Men ångra gör jag verkligen inte. Det var en upplevelse som jag inte kommer få chansen till igen! Som det brukar vara på sånna där ställen var den en gammal sur-kärring men jag log och var övertrevlig ändå.
Sen gled jag och L ner till gymmet för att bättra på det dära sex-packet som vi självklart har på magen. Lite skönt som vanligt.

Sen har jag bara drygat här hemma, stack en sväng och köpte massa onyttigt med Else och kollat på serier. Mys men jag borde verkligen ha pluggat istället. IMORGON då ska jag fan ta och plugga lite.

Whatever. Tråkig men bra dag vem som nu bryr sig.
Nu ska jag fixa tvätten och sen börja glida mot sängen.
Gonatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0