Skola, ursäkter, lycka.

Klockan är 10.10
Självklar gjorde jag en önskning. Det var något som satt sig i mitt huvud för ett tag sen som jag inte kunnat släppa. Det har blivit nästan som ett tvång, jag bara måste önska så fort klockan slår ett lika slag.

Nu sitter jag här i mediateket och gör inte ett skit. Om jag skulle varit lite smartare och mindre lat så skulle jag utnyttjat tiden och pluggat. Har håla nu i 80 minuter, ingen rättskunskap. Soft.

Tankarna står kring ungefär samma sak idag som alla andra dagar. Ska jag skolka från den sista lektionen? Och sen försöker jag hitta på massor med fina ursäkter till mig själv så jag slipper dåliga samvetet att jag är dålig. Än så länge har jag bara kommit fram till att jag ska träna efter skolan och om jag inte går på den sista lektionen så kommer jag hem snabbare. Men ja, jag erkänner en jävligt kass ursäkt.

Nu upptäckte jag en sånn liten småsak som kan göra en på bättre humör! Jag hade choklad kvar i väskan från igår. :D Inte helt fel. Och eftersom jag ska träna idag så kan jag faktiskt äta det utan dåligt samvete så det så. Inte för att jag brukar direkt bry mig om vad jag äter. Eller aa.. Jag brukar kanske bry mig men jag går inte efter det. haha Är man sugen på något ska man väl kunna få äta det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0