Sjukling.

Yesbox, febern och ont i halsen har slagit till på mig igen. Igår i skolan kände jag hela tiden att det var påväg. När jag kom hem var febern påväg upp. Slutade med att jag la och skakade i sängen med tjugo täcken redan vid åtta på kvällen. Natten bestod av feberyrande och nästan ingen sömn.

Öppet hus, på olympia idag. Och jag hade verkligen tänkt gå för att vara duktig men nej klart jag lyckas bli sjuk tills idag.

Idag skulle jag dessutom ut och käka med Denice som en födelsepresent sen jag fyllde år men jag tror inte det blir något med det heller..

Kommentarer
Postat av: Karoliina

gröna vill jag också ha! älskar färgen! kan ju säga det till pappa... host födelsedagspresent ;D hehe

2008-11-15 @ 20:25:41
URL: http://venusique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0