Självdiciplin till max eller vad?

Man kan ju drömma. 2 prov imorgon och jag orkade lägga ner 5 minuter innan jag gav upp och började ägna mig åt datorn istället. Det är inte så jävla lätt. Idag känner det okey, visst jag är medveten om att jag vill ha Mvg men kommer faila hårt ändå tar jag inte tag i det. Och vet mycket väl att jag kommer ångra mig som fan när jag sitter där imorgon med provet framför mig och fattar nada. Men ja, jag kan nästan lika bra ge upp alla drömmar om att få lite självdiciplin. Det är inget jag verkar uppnå inom snar framtid direk.

Whatever. För Else är och handlar godis till oss som vi ska kränga till Heroes och det gillar jag. Så jag är glad ändå!

Och kolla bara in coolingen på bilden liksom.



Ha det fint!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0