Sängen - Allt för inbjudande.

Jag satte mig ner för att iaf försöka ge mig på spanskan som jag har prov på imorgon. Satt ett tag men gav upp ganska snart och hjälpte Sami med hans läxa istället. Sånna läxor hade inte varit helt fel att få istället "Rita dig själv när du är ute och leker" eller "Om Lina har 7 kulor, hur många har du då om du har dubbelt så många?" När jag väl fått honom isäng tittade jag på ett avsnitt grey's. Och nu sitter jag här.

Skönast av allt skulle bara vara att krypa ner i sängen nu. Men det smartaste skulle vara att försöka ge mig på spanskan ett tag till. Men egentligen vet jag inte varför jag sitter och argumenterar med mig själv för det hela kommer sluta som vanligt, jag kryper ner i sängen. Imorgon måste jag faktiskt plugga satan, fast det säger jag tyå alltid och det händer ingenting.

Imorgon har jag sovmorgon. <3 Och det är så jävla skönt att kunna gå och lägga sig och veta att man får sova 2 timmar extra. Fan vad varma mina ögon är på tal om något helt annat, kände det just. Hela brännheta. Iaf, imorgon ska jag sova tills 8 (jävligt tidigt man ska behöva gå upp trots att man har sovmorgon, förjävligt) sen ska jag upp käka riktig frukost och faktiskt palla sminka och fixa håret för en gångs skull. Nu hoppas jag bara att jag pallar göra det också och inte går upp 10 minuter innna bussen går och slänger på kläderna. Men klart då får jag sova nästan en timma längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0