Rephelg.

Det är rephelg med teatern denna helgen. Imorgon är det från 12-18 och på söndag 10-15. Är inte så vidare pepp på det. Långa dagar och inga sovmornar direkt eftersom jag ska ta mig från bjuv.
Imorgon blir det fest hemma hos Pernilla också. Så förhoppningsvis är man inte allt för bakis när man vaknar på söndagen. Vore inte så lyckat. Men men, det ska nog gå bra. Vi behöver denna helgen. Premiären är om knappt en månad och vi har inte ens repat alla scener, och de som vi har repat är inte helt satta. Låter lagom bra.

Nu ska jag ta och titta på film med Else. Sen måste jag leta fram massa kläder till att scener. Uschi. Jag vill ju bara sova. Men det är bara att hålla ut och le.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0