Fyfan.

Det första jag tänkte när jag gick upp imorse var "Fan vad jag känner mig bakis". Haha Lite konstigt när man inte konsumerat en droppe alkohol dagen innan. Det var lite ont i magen, illamående och jävligt trött som gav mig känslan. Även om jag inte mådde så bra drog jag till skolan eftersom jag hade Naturprov nu på morgonen och eftersom vår skola är cp och infört omprovsdagar blablabla. så får man inte göra provet vid ett annat tillfälle än 1 gång per termin liksom? öh. Hängde knappt med själv där vad jag skrev.. men men antingen fattar ni eller inte. Skolan är cp det är det enda ni behäver lägga vikt vid. Men direkt efter provet drog jag mig hemmåt. Och nu sitter jag här. Mår bättre men magen känns fortfarande inte riktigt ordning. Man kan ju alltid hoppas att man mår bättre ikvälll så man kan dra på fest. Men ja, det smartaste vore väl om jag bara la hemma och vila eftersom jag ska till tyskland imorgon typ cp tidigt.
Men men nu ska jag ta och göra något ovettigt. Typ äta, jag är hungrig.
TJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0