Söndagskväll.

Längesen, men ska komma igång igen.

Ja här sitter man en söndagskväll, fett myssugen och massor med ångest inför skolskit som man helt lagt åt sidan. Väldans massa har hänt på sista tiden, en del dåliga men också massa trevliga. That's life?

Helgen
har jag tillbringat med Karoliina och Nathalie, väldans trevligt har det varit måste jag säga! Fredagen blev mys med pizza. Lördagen började relativt tidigt vid nio tiden då jag slängde mig in i duschen för att sedan åka på en tripp till kära grannlandet Danmark! Mysmys. Där blev det gott käk och sådär. När man väl var hemma igen pös vi in i bastun med kall öl och senare begav vi oss hem till Sofi för att dricka lite och ha trevligt. Vi skulle då ta med oss Samis ps och singstar, men självklart blev det ett jävla liv och till sist när vi mutat den jävla ungen med pengar för att få långa playstationet så upptäcker vi att det inte går att koppla in hos sofi. hahaha. Irriterande.
Dom andra skulle dra vidare, vilket innebar att jag inte kunde följa med. Bestämde mig då för att följa med till stan och ta mig en tripp hem till Tanja. Så där hamnade man klockan ett på natten. Litet trevligt och mysigt nattbesök. Klockan 5 tog jag taxin hem med dom andra fyllisarna. Mys till max hela dagen.
Idag har det bara blivit en jävla massa softande och inget vettigt har hänt. Somnade i solen idag och ätit massa skit.

Imorgon är det skola och jag vill inte. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0