Skolbajset över för dagen.

Äntligen är skoldagen över och jag kunde inte ens hålla mig där hela dagen. Sista lektionen kändes bara så meningslös. Gör inte något vettigt alls på svenska lektionerna, jävla massa ska lämnas in men får ingen lektionstid till det. Och inte säger han specifikt vad det är vi ska lämna in. Me not like him. Alltså läraren. Dålig är han.
Well, men är ju äntligen hemma men en jävla huvudvärk har slagit mig. Lite läskigt detta att jag och Jennie är så lika. Inte bara i tankesätt och förståelse för varandra, vi avslutar varandras meningar och behöver inte prata klart för den andra förstår ändå. Utan vi får huvudvärk samtidigt och allt. Men jag tycker om Jennie. Hon är bäst.<3
Nu ska jag försöka få huvudvärken att försvinna så jag kan hardcore plugga!


Kommentarer
Postat av: jennie

you liked me then, but you never will again :) vill bara säga tack för den tiden.

2009-01-22 @ 20:06:48
Postat av: jennie

skulle bara tillägga; ingen har förstått mig bättre än du, men jag inser ändå att gjort är gjort. jag låter dig vara, precis som jag lovade. men vill att du ska veta att du alltid är välkommen oavsett, även om jag med största sannolikhet vet hur du förhåller dig till sådant.

2009-01-22 @ 20:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0