Plugg.

Inte är det slut än. Massor och massor mera plugg är det nu ända in på slut veckan. Jag har fan 2 prov slutveckan och det suger, det är verkligen inte över förren det är över. Hänger du med? 
    Och idag borde jag plugga som fan och likaså imorgon. Dock har jag inte riktigt kommit igång ännu, läst lite i texter och tankar och gjort anteckningar men inte mycker mer. Men det är något iaf, tyvärr inte tillräckligt. Utöver de 6-18 utkasten jag ska gör i svenskan så har jag matte och ekonomiprov i samhäll som ska pluggas. Usch. 
   
Som jag frågade någon på elses lilla fest 
    "Hur överlever man dessa tre åren?" 
    "Det gör man inte, man dör halv vägs"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0