Onsdagmorgon.

Här sitter jag långt ifrån färdig men bryr mig faktiskt inte, orka. Jag tänker åka till skolan såhär, osminkad med håret som en stor hårboll och så ska jag vara duktig och gör Matte Nationella del 1. Som säkert kommer gå åt skogen. Det enda jag tänker låt denna veckan ta slut, låt fredag komma. Men sen blir det fan jobb hela helgen. Men pengarna behövs. Siesta närmar sig! :D Det gillar vi.
Men nu måste jag kila, så man inte missar bussen. Jävligt illa. Kommer redan bli lite sen till np. Bajs.

Kommentarer
Postat av: Alex

Hoppas verkligen det går bra med NP, och känner igen fenomenet att gå till skolan osminkad och med håret som en hårboll, med tanke på att man verkligen inte orkar..

2008-05-07 @ 07:57:15
URL: http://sandricak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0