Måndagsmorgon - Spanskaprov.

Måndagsmorgon med spanskaprov, Fyfan. Jag är inte förberedd för 5 öre, jag funderar starkt på att skolka och sedan göra provet på torsdag. Jag behöver verkligen Mvg på detta provet.. Bläh. Jo så får det fan bli. Eller nej.. Jag måste gå dit. Får skylla mig själv att jag inte pluggat med. Men liksom varför skulle jag vilja plugga när Karoliina och Nathalie är här och hittar på massa? Fett med ångest. I och med att jag har gjort exakt såhär på ett prov innan så känns det lagom dumt. Dessutom mår jag illa nu så jävla nice.

För att skolka;
1. Jag mår illa.
2. Kommer troligen få betydligt bättre resultat.
3. Hinner hämta ut pengar till Olympiafest biljetten! Om de fortfarande finns kvar det vill säga...
4. Jag hinner plugga på spanskan nu på morgonen, är ändå uppe ju?
5. Då kanske jag kan fråga någon vad som kommer på provet? (A)


Mot att skolka;
1. Det är fel.
2. Jag kommer få jävla massa dåligt samvete.
3. Spanskaläraren kommer säkert bli fett sur.


Det finns trots allt fler anledningar till att skolka. Nu försöker jag bara utnyttja läget för jag har ju inte direkt tänkt sådär intensivt skulle säkert kunna komma på jävla massa mot. Nefan, jag skiter i spanskan.. Bussen går ändå när som helst.

Puss på er. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0