Tisdag.

Kommer vi få sommar på sommarlovet? Eller kommer de varma sommardagarna titta fram när skolan börjar igen? Eller kommer vi få sommar alls? Jag håller tummarna för att sommaren kommer Nu och stannar här.

Anyway, idag var en lugn och skön dag. Dock börja den med att jag kom försent till min första lektion efter att få stå ute och vänta på min jävla buss ute i snön, som självklart var försenad idag när det var så jävla kallt. Men jag var glad ändå.
Igår kväll var så himla skönt, jag hade ingenting! Inget jag Måste'. Jag satte mig vid datorn och börja tänka efter "ingen läxa till imorgon? Nej..Nehe. Kanske kan ta och titta på någon serie? Nej jag har sett alla avsnitt.. En film då? Nej ingen jag vill se.. Men .. då kanske jag kan somna tidigt idag? " Så jag kom i säng redan vid 22! Helskönt. :D Men såklart ringde min söta syster Karoliina precis när jag släckte lampan. haha Men det gjorde inget, vi små prata en stund, mys. :*
Så fick jag även reda på att hon kanske kommer ner till helgen! Åh <3 Sen kanske om vi lyckas få pappa att köra henne upp på söndag så kan jag hänga med upp till Göteborg. :D Skulle vara väldigt kul att slippa sitta hemma ett helt lov till och dessutom vill jag vara med min kära Karoliina. <3

Idag var det personalmöte (obligatoriskt) så eftersom jag är så duktig som jag är så tog jag mig dit. När jag väl kom dit vara det i ca 1h och min jävla resa dit och hem tog fan dubbelt så lång tid! 2h. Kändes lönt då. De sa ju inte ens något vettigt direkt. Men duktig som jag var, så gick jag dit. haha

Imorgon är det onsdag och jag ska vara duktig och träna eftersom skolan. Sedan är det Popkorn final, och jag vill väldigt gärna gå dit men jag måste hålla i mina pengar så jag får nog hoppa över det. Missar väldigt bra band dock. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0