La Göteborg!

Idag vaknade jag upp i en skön säng i göteborg. Kändes otroligt bra att inte vakna upp hemma i skåne. Så just nu sitter jag och lyssnar på bra musik, dricker lite te och roar mig själv medans Karoliina är och sliter på jobbet. Duktig flicka. <3

Så dåligt som jag mådde igår har jag inte mått på länge. Jag tror jag hade en stor blandning av otrolig bakfylla, förkylning och säkert feber på det. Fyfan. Jag trodde nästan mig själv faktiskt när jag sa att jag aldrig skulle dricka mer. Haha, men som jag sa, Nästan. ;D

Jävligt taggad inför Arvika är jag. Lyssnar på lite band som kommer dit bla. And One, Death cab for cutie, Cut Copy och Yelle. Och det är NAJS! :D

Åh, vad jag hatar att vara förkyld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0