Karoliina. <3

image3

Jaa! Nu har Karoliina kommit.<3 Saknat dig så. Nu ska jag bara övertala papi till att köra hem henne på söndag så kan jag hänga med upp till Gbg. :D Det hade varit helnajs.

Och juste, det blev popkorn för mig trots allt. Jag vann biljetten igen! haha. Lite tur har jag trots allt. :) Act Strange vann, inte de som jag tyckte skulle vinna dock. Och juste hahaha. Påsklov, ett av banden. De bara skriker och så har de dräckter med blod på och helt sminkade och massa kedjor och skit. Usch men iaf. Så frågade de om någon ville ha påskägg och så lutar sig sångaren ner över scenen och tittar på mig och "ska du ha ett påskägg?" Jag vågar fan inte säga annat än ja, jag vill inte verka som en mes. (A) Så jag säger Ja.. och han" Kom upp på scenen!" Och jag går upp på scenen och får ett påskägg vilket jag ser sen att det innehåller nån sorts njure. Vidrigt xD haha. Men smått kul ändå. haha.

usch massa att skriva av mig om men tar det senare ska ta och prata med Karoliina nu. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0