Halv flaska vodka och en nostalgitripp.

Min fredagskväll blev inte alls som väntat. Jag och Else satt hemma och var otroligt uttråkade och fick då erbjudande om att komma hem till Joakim, så klart drog vi! Kvällen blev precis som rubriken "halv flaska vodka och en nostalgitripp". Lyckad kväll skulle jag vilja påstå. :D
Vi satt hemma hos Jocke och även med sällskap av Sorsa och Martin. Några timmars supande och sen begav vi oss ut på en nostalgitripp som Jocke insisterade på att vi skulle ut på. Jag fattade dock inte varför det kallades nostalgitripp förrens jag varit ute och gått i kanske en 30 min. haha. Då utbrister Jocke efter att jag och else tjatat i evigheter om varför det var nostalgitripp "Jaa... det var här jag och Kajsa gick första gången.." hahah. Liksom vafan hade vi varit ute och gått i 30 min för att få höra om en jävla kajsa?! hahaha. Och jovisst vi fick höra om henne i 45 min till efter det när vi var ute och gick. haha.
Resten av kvällen handla om denna jävla kajsa som han var tillsammans med i 2,5 år för 3 år sen. Nostalgitrippen gick förbi hennes hus och det sluta med att han stod och halsa rom och titta på hennes hus.
Komiskt och sorgligt samtidigt. haha. Hon var visst "the one" ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0