Vardagsrebell!

Har just stigit upp. Jag ska ta och packa klart. duscha, käka och sånt därnt. Sen bär det av till Stockholm. För denna helgen är det Vardagsrebell, gatuteaternsdag i Stockholm. Just nu är jag väl inte sådär jätte pepp, men det kommer bli kul det vet jag.

Nu sitter jag och dricker lite te här framför datorn och lyssnar på musik. Måste sitta och dricka te och skit nu tills jag ska dra för Linnéas hosta börjar nog komma åt mig med. Usch.

Som vanligt kommer jag vara ute med julklapparna i sista minuten. Har bara en julklapp än sålänge. Men nästa helg ska jag nog försöka få några inköpta.

Nej. Nu ska jag dricka upp mitt te och sen slänga mig i duschen så jag vaknar till, är som en zombie just nu.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Förlåt (a)



Jag har inte köpt några julklappar...haha har inte tid!

2008-12-05 @ 11:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0