The same pictures all over.

Varje år ger jag julafton en ny chans. Men det slutar på exakt samma sätt vart jävla år.
Pappa har inte ens varit uppe i en timma och allt är kaos. Jag orkar inte, så jag sitter på mitt rum med hög musik till ett försök att slippa höra dom där ute. Som vanligt alltså. Jag kan nog dra slutsatsen att anledningen till mitt dåliga humör som redan började när jag vaknade var för att det är just julafton idag. Denna jävla högtid. Bojkotta skiten. Den bidrar bara till stress, överkonsumtion och bråk.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja sa ju att vi skulle åka bort. Hoppas det var bra en fin dag på något sätt i alla fall :*

2008-12-24 @ 20:51:14
Postat av: Anonym

Ja jag sär ju de att julen suger kuuk!!!!! :D

2008-12-29 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0