Städfreaket ploppar fram mitt i natten.

Klockan är halv ett och jag springer runt och städar i huset. Jag kan inte låta bli, när jag ser att det är massa skit och prylar som ligger överallt och vet att om inte jag gör det kommer det inte bli gjort. Och jag hatar när det är stökigt. Det är okey om det är inne på ens rum men fan inte när det är typ i köket, vardagsrummet och badrummet. Sen inne på era rum gör vad fan ni vill men håll rent där alla är. Usch jag blir irriterad. Jag lovar när jag inte bor hemma kommer jag ha det så jävla fint. Så skönt att städa också när ingen är uppe, alla ligger och sover så ingen lägger sig i eller är i vägen. Jag vill bara börja damsuga och hela skiten i huset men jag antar att det får vänta så folk kan sova. Jag borde också sova.
Jag ska ta och plocka undan lite till sen ska jag ta och sova.
Godnatt people. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0