Överartikulera.

Jag kom på att jag inte tränat att prata med pennan på hela veckan vilket jag blev tillsagd om så jag sitter här nu med en penna i käften och försöker prata så tydligt som möjligt, överartikulera till max.
Kan ju förstå om ni undrar varför jag sitter här med en penna i käften. Jag talar inte tillräckligt tydligt på teatern så måste öva. Så jag sitter här och känner mig som en idiot. Men men. Det gör faktiskt skillnad så det är bra.

På tisdag har vi genrep och på torsdag är det premiär! Jisses får se hur det går. Fredag är det också uppvisningen av pjäsen. På fredag är du självklart välkommen att titta. :D

Nu ska jag öva vidare med pennan. Puss. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0