Föreställning, krängande, julklappsshoppande.

Det är söndag och snart julafton.
I fredags hade vi föreställning med främling i mitt eget hem. Minst sagt gick den inte riktigt lika bra som premiären...
Men efteråt åkte Linnéa med mig hem så satt vi och firade med att kränga till en film. Det var fett mys. :* Sen vaknade vi massa tidigt för att åka till väla, alla julklappar måste köpas in. I sista sekunden som vanligt. När man äntligen kommit hem från väla (det är faktiskt jävligt krävande att springa runt på väla och jaga julklappar med massor med människor som gör likadant) var det bara att slänga mig i duschen för att sedan dra till Ida med Else, det blev partii! Och det var najs, jag fick en precis lagom fylla.
Idag vaknade jag dock upp med att inte må allt för bra och pappa vill självklart att jag ska åka iväg med honom för att hjälpa honom med julklappsshoppandet. Julen ska vara lugnt och vilsam, den är bara stress. Uschi.

Nu ska jag typ ja något.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Denice

Jag va med på väla igår ^^ Men såg bara Linnéa, såg inte dig :(

2008-12-21 @ 23:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0