Boom chicka wah waah.

Då är det teater idag igen. Inte så värst sugen. Kul men jag är så jävla trött, bäst av allt hade varit att bara ligga hemma och titta på film och chilla för en gångs skull. Inte ofta det händer längre.

I helgen blir det sthm. Vardagsrebell, samma här visst kul kommer det bli men bäst av allt hade varit att bara ligga hemma och titta på film. Bara ta det lugnt och chilla.

Sista lektionen börjar klockan ett, snart har jag suttit i 3 timmar och typ inte gjort ett skit. Så mycket jag hade hunnit göra men inte gjorde något jag borde.

Julen snart här, lovet är efterlängtat. Snart, snart, snart. Det får en att hålla ut i skolan - tanken på lov. Snart.
Men det känns konstigt somfan att julen är här snart igen. Den var ju här nyss. Sen blir det nyår, vad händer då? Jag haringen aning. Jag får se. Vem vet kanske hamnar man hemma hos familjen bara. Familjen och familjen. Pappa och Sami kommer vara hemma. Dåliga samvetet kommer också. Vill inte lämna dom bara.

Justfan. Idag är det mentorsamtal för min del. Ärligt vet jag inte alls vad som kommer sägas. Jo att det har gått ner för mig. Och bla bla.

Puss på er i vart fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0