2 h and 30 min left to go.

Sitter i datorsalen nu på historian och förstår knappt vad jag gör okey.. jag förstår väl vad jag gör men inte äh. Det handlar väl om ork. Whatever eller något. haha
Sen är det bara engelska kvar, ska titta på film där så det är ganska soft.
Efter skolan blir det malmö. Utbildning med röda korset. Egentligen pallar jag verkligen inte. Jag borde bara åka hem och plugga röven av mig. Imorgon hinner jag inte heller plugga, då är det teater. Fredag drar man till sthm till vardagsrebell men då hinner jag iof plugga på tåget men jag tvivlar starkt på att det kommer bli av. På måndag är det teater igen - inget plugg. Tisdag? Ja då kanske jag hinner. Usch.

Äh nu ska jag väl försöka få något gjort.

Bai


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0