Myskväll.

Idag jobbar jag stenhårt ( haha ) på min sista dag. Jag hade kvällsskiftet vilket innebär att jag jobbar till tio men jag blev klar tidigare och begav mig ner till stan och träffade Else, Emma och Hampys! Det resulterade i en ubermysig kväll. :D Det blev vin, vattenpipa och massa mys. Hampys som är en riktig gentleman bjussade på mcdonalds mat till oss fattiga brudar. Men jag lovar att du ska få tillbaka! Trots att du vägrar, han är för söt. Söt som socker, yesyes! Imorgon blir det jobbande på busfabriken för att jag inte klarar av att säga nej.. Men jag antar att det är bra, pengar är välbehövda. Jag borde väl ta och nanna snart så jag kommer upp imorgon och inte är alltför surig mot småungarna som springer och skriker. Men men fina folket ni får ha det finfint! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0