Malmöfestivalen 08 Finito.

Igår var sista dagen av malmöfestivalen, vi blev ett helt gäng som begav oss ditåt. Åter igen befann vi oss hos Jon som har lyxen att bo mitt i centrum, extremt bra under festivalen. Det blev en lyckad kväll och jag kan verkligen säga att vodkan är inte min vänn längre. För många fyllor har satt sina spår, det är helt enkelt inte drickbart längre. Men lyckades få i mig det genom att blanda det med en skit god mixer.
Självklart blev det Familjen på kvällen och han var precis lika underbar som alltid! Men det blev bara honom jag såg, jag hade verkligen tänkt se massa bra band igår men det blev bara han, spriten blev prioriterigen. Höhö. Det blev ännu en hyfsat sömlös natt hemma hos Jon, 7 personer i ett så litet rum med typ ett täcke och kudde ger inte värsta skönhets-sömnen precis. Men det var värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0