Malmöfestival.

Malmöfestivalen drog igång i fredags och den blir alltid lika lyckad vart år, så det är klart att förväntningarna är höga av dagarna som kommer. Dock så är resan dit så jävla fucking svindyr. 104 spänn för tur och retur! Hur ska man ha råd med något annat då? Usch på skånatrafiken som konstant höjer priserna. Jag lyckades ta mig till malmö i lordags i vart fall för att se Alice in videoland och de var precis så underbara som jag trodde de var live. <3 Efteråt hittade vi Sissa och lite annat folk och det blev lite vattenpipa för att senare dra oss vidare till stora scenen där Looptroop skulle spela, eller vi trodde de skulle spela. Men när vi kom dit stod Timo på scenen, liksom va? Vi hade helt enkelt tagit fel på tiden.. Men jag tröstade mig med att jag såg dom trots allt på siesta, och nu fick jag se Timo som också är bra.
Kvällen slutade med att vi satt på en trappa och drog de sämsta skämten vi kunde och skrattade åt allt och inget för att tröttheten hade dragit över oss. Fin kväll, faktiskt helt utan alkohol.<3


Alltså, den röda tröjan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0